Escàs interès

Diumenge 11 de juny 2017

No he anat a manifestació. Indolència domèstica. Primer acte unitari pel referèndum a Vic ahir. Ja en vaig tenir prou. Em sobren els sermons litúrgics d'escàs interès. Si vaig a missa em passa el mateix. Escàs interès pel què es diu, per sabut, per màntric i per poc imaginatiu. Passa, molt de tant en tant, que escoltes un sermó que et fa aturar i deixar de badar. Escoltes. Gramsci, ahir, citar Gramsci, i fugir d'estereotips buits de contingut i apel·lar a escapar de la indolència, no de la meva, que no és real i tufa a fingida i a imaginada, volguda, moraviana, que et fa estar força al cas del tot com aquell que no ho vol; sí, fugir de la indolència inconscient, apàtica que fa costat al poder capador estupiditzant no actiu i que no activa gaire per no dir gens.

Comentaris