Trempats i riallers


Diumenge 10 de març 2019

Sovint a la mateixa terrassa. Gent jove i no pas massa de gran. Egoisme a l'hora d'ocupar. Anar a la seva. Jo també hi vaig. Límits. La taula que podia haver ocupat encara està lliure. Un en fa guarda d'ocupar pels altres que poca presa tenen a arribar. En té tot el dret, però el dret a vegades va de tort i es torça a conveniència. La taula resta buida encara i del solet de final de solstici n'estic privat. La taula que he hagut d'ocupar està privada de caloret i a l'ombra fresqueja. Tot el dret se'n té. Ni just ni injust. Justesa o injusta justesa de pensar en els altres. Civisme se'n deu dir. S'acaba d'omplir amb personatges que aboquen nens a jugar a pilota a la gespa del parc ampli davanter. Semblar reaccionai o qüestió d'edat o d'educació. Avançat en anys i un pèl sobrat de solitud. No tot s'hi val. Acomodats. Jo també n'estic. Un gra massa de tot plegat. No em toca el sol i l'aire no peca de calent. M'adono que són molt trempats i riallers.



Comentaris