Aquí i allà on sigui

Diumenge 29 d'abril 2018

Dies de pluja que em resulten agradosos per endinsar-me en plaers un poc abandonats i que mandra dolenta, filla del cansament, em fa deixar de banda i gaudir-ne, com si em fes por posar-m'hi, en moments molt, massa. breus i intensos. Parlo de lectura; el plaer d'aquest diumenge que sembla de blanc i negre, com els temps que corren, els que corresponen a aquesta mena de grisor, la que ens van fer creure que havia desaparegut i que la tecnologia, els nous i precaris temps, haurien compost en una nova vida acolorida de relleus intensos. Poc tant incert. Grisos amb untades de marró merdós de fotografies antigues i molta caspa escopida de cabells no massa polits untats de ronquina. M'endinso en el món d'Auster, el de poder arribar a mostrar com a sublim el que gota no n'és: la quotidianitat del qui dia passa any empeny, aquí i allà on sigui.

Comentaris