Ment en blanc

Dilluns 15 d'octubre 2018

Dilluns de teràpia breu i intensa. Concedida mitja hora. M'han escatimat vint minuts per motius aliens que no m'afecten. No em preparo res. Deixo ment en blanc. Saber què s'està dient i dialèctica no em costa expressar. A raig fet sense precipitació. Se m'ha escapat el fil del relat mentre escrivia l'esborrany de lletra, atapeïda i menuda. M'he entretingut i m'he despistat. Anava de crits el que escrivia, d'esgotadora cridòria, intensa i recriminadora d'errades comeses hagudes i per haver, i no pas imaginades i sí provinents de malsons reiteratius que agraeixen despertar a prima hora de la matinada. Em dol haver perdut el fil. Anava embalat. L'oblit momentani ha vençut i la memòria ha fet inútil l'esforç de retorn. No ha estat teràpia. Una altra dissertació. 

Comentaris