Dia destarotat

 Dijous 28 de juliol 2021

Dia destarotat. Des de la discussió, no pas agra per part que intenta ser sincera quan hom es buida el pap amb el metge que em tracta el genoll; per cert, home força allunyat del que considero que ha de ser un servidor públic. Passar per un excés final de feina abans de vacances que no em supera, però sí que em fa estar al cas. Becaina després del refectori que em destarota; no hi estic avesat. M'he cruspit un kebab per dinar, menja que feia molts dies que no feia. Una potinga. Adonar-te que les formes adverbials són molt relatives i la percepció personal hi té molt a veure. Picant? no, poc picant. Gràcies. Sort de voler poca picantor, perquè si arribo a dir picant sense més ni més a hores d'ara les tripes les tindria com el foc de l'infern. Ara només en caliu de fogonet de carbonet. 



Comentaris