No s'arriba a creure que no passi

 Dilluns 26 de juliol 2021

Aquesta mena de substrat originari del llibre que comporta l'educació de les religions provinents de Sem, un dels fills de Noé i un dels pares bíblics interpretat i manipulat de tota manera possible. Manipulat i interpretat sobretot per homes i no crec pas precisament pels més bons o, com a mínim, pels de més bona fe. Imaginacions meves, massa en tinc, però que m'aboquen a una mena d'estat apreciatiu que em repugna més allà de la llàstima que em produeix. Home acostumat a tenir amigues gairebé de sempre. Amigues i conegudes amb les quals hi solo tenir relació més que cordial de conversa, de terrassa, de cafè i de dinars i sopars, que més enllà no va. Una de les claus en deu ser i me'n vanto, cosa que els hereus de Sem manipulats i interpretats per homes com ells mateixos no acaben d'entendre com amistat o coneixença entre home i dona o entre dona i home pugui existir sense més ni menys quan el més és el que se suposa que ha de passar i no s'arriba a creure que no passi. 



Comentaris