La font de la plaça

Dissabte 1 de juliol 2017

Festa major que s'hauria de celebrar a Platja d'Aro, a Palamós o a Llançà. Vic serà una mena de desert. Mercat enganyós, actiu i amb molta gent de fora. Turisme i, passat la pagesia de la plana, que sempre hi és, forasters que desvien rutes que jo també em prendria la molèstia de desviar. Vic agrada. Colors terrosos i ocres que em fan aturar a mirar pintors a la plaça el pes. Capaç de distingir i apassionar-me pel cromatisme i incapaç, per manca de pràctica i d'aprenentatge no aprofitat quan tocava, de poder plasmar detalls dibuixats com el de l'aquarel·lista plantat a la cantonada del carrer de les carnisseries. Fa fàcil el dibuix i la coloració de la font de la plaça que gairebé impossible em seria plasmar i que em plau quan algú ho pot arribar a fer. Satisfacció d'aturar-se una estona breu observant com va combinant colors. 

Comentaris