Perquè no en sóc

Dijous 27 de juliol 2017

Esforç de terapeutes i coincidència dels quatre que m'han tractat. No em sé fer valdre i l'entorn dóna sensació de desvaloració. Tarda d'anar a l'aeroport d'hora per evitar cues a la Cristina que se'n va a Londres i evitar histerismes innecessaris. Entomar oblits de maleta i recriminacions de tot el que no sabré fer en soledat. Entraré en dinàmiques dolentes de mal cuidar-se, de mal menjar i de poca neteja. Només serà cert un cert relaxament: em cuidaré, menjaré i em dutxaré quan arribi de treballar. M'estiraré més estona al sofà, segur. La maleta la començaré a preparar avui mateix. Rau-rau que corseca i que no m'hauria d'afectar perquè no en sóc de desendreçat, més aviat poruc i delicat que no gosa posar massa punts sobres les is per no excedir-se en defenses legítimes tot emprant la serenor que no caldria.

Comentaris