Sostenible, europeu i civilitzat

Dijous 13 de juliol 2017

Plovia i feia fred la darrera vegada que em vaig enfilar al tren. Els camps de blat del Vallès ja els han segat els segadors de màquines grosses difícils de menar. La grogor encega i em resulta un pèl irritant. Fins a la Garriga he anat sol al vagó i ara, quan deixem Granollers, es comença a omplir. Anar en tren em fa sentir sostenible, europeu i civilitzat. Poc partidari del cotxe. Tinc gana i em manca ben bé mitja hora per arribar a Triomf. Menjar despresa, proves de memòria i ressonància magnètica a la Pasqual Maragall. Prevenció. Arribar en tren i a peu, poc tros, poca estona. No cal cotxe. Sostenible, europeu i civilitzat. Tot just a Granollers, però bé, m'avanço, llegeixo i escric. Ningú crida, s'omple i la gent es comporta.

Comentaris