Dues coses que no tinc

Dilluns 1 gener 2017

Hi ha dues coses que no tinc. Una la podria arribar a aconseguir i no me'n surto. L'altre, en aquest moment, impossible. Una butaca i una llar de foc. Possible, impossible. La butaca un antic desig i no disposo del suficient coratge per imposar-me i comprar-la. Estupidesa. Manca de disposició d'un lloc adient, còmode, fet meu, o a on llegir. La butaca i jo crec que ens avindríem. De la llar de foc, impossibilitat per manca d'estructura i d'espai. Començo l'any com el vaig acabar. Voldria renovada il·lusió de millora, i me'n caldria una bona dosi, encara que fora un pèl ensucrada, tant se val! La salabror massa sovint mata el gust de les coses. Em conformo amb succedanis. Un: l'arbre de Nadal. M'acompanya en les lectures represes aquests dies en el sofà que no me l'acabo de fer meu. Enllumenat, auster, i anímica escalfor dóna.  

Comentaris