Problema n'es

Diumenge 28 de gener 2018

En molts anys d'esport només em van expulsar una vegada. Cinc partits de suspensió. Vaig trencar un estic a l'esquena d'un rival que trencava les normes i volia fer creure que les trencaven els altres. Em picava a les lumbars quan l'àrbitre no el veia. El vaig avisar i se'n reia. Ho vaig liquidar. Va rebre i vaig rebre. No hi va tornar, amb mi, i més vegades ens vàrem trobar. Només entrar a la pista, l'estic assenyalava. N'hi havia prou. Problema d'educació. M'agraden els pares que no ho toleren dels fills, perquè no fa gràcia. Les normes no es poden canviar si se'n defensa el no canvi. Problema de massa gent i problema n'és ja per si mateix si, a més a més, el perpetuen els que pretenen governar nacions imposades a través de magistrats defensors de licitats constitucionals de partidista i escassa credibilitat. Cansa i esgota.

Comentaris