Indolència moraviana

Dissabte 11 de març 2017

Donar sensació d'home actiu, quan en realitat em sento pecat d'indolència moraviana. Impulsat a treballar i a moure'm per obligació responsable i per poca convicció i pel que molt em costa recordar com a concepte: vocació. No en disposo de cap, de vocació, vull dir, i cap em sembro i menys en recullo. M'astora viure en aquest país tan feiner i que poc sap delegar i que es creu que sap negociar i, si en sap, negocia a profit propi tot fent veure que es negocia pel bé comú. Limitar-me a complir i a treballar només una vegada sense tràfec, sense aturar-se, sense l'excés mogut del que no s'atura i es mou per moure's sense treballar com pensar feina en comptes de feinejar. M'atabala i em sembla la manera més insulsa de perdre temps manllevat al badar vida, allunyat del que se'n podria anomenar indolència moraviana. 

Comentaris