Manca de constància

Dissabte 25 de març 2017

Dissabtes diferents que acostumen a ser de matins de poques, molt poques, hores dormides, de somnolència profunda provocada per la medicació, d'hores, poques, treballades, llevat de matinada com sempre i activat amb la mateixa dosi de cafeïna, fins arribar l'hora d'anar a explorar el menú d'algun dels restaurants de la ciutat. No m'adormo mentre estic actiu, estrany. Escric poc i amb retard. Les lectures força abandonades. Manca de constància. No me'n sé avenir. He començat l'any com aturat. Massa estona estiregassat al sofà. Dono sort a la música que m'omple moltes estones i la considero com una mena de silenci personal que m'acompanya. Ara escolto un compacte complicat, pensat per avesats, molt bo, que m'agrada, interwined paths, Joel Bardolet, el veí de dalt, el nebot postís. Amb estèreo escolto com assaja a casa seva. Un d'aquells luxes a l'abast i que ve de gust aprofitar.

Comentaris