Oral o escrit

Diumenge 12 de març 2017

De la mateixa manera que hom pot llegir el que més li agradi i prendre'n conclusions crítiques de tolerància o d'intolerància, perquè sóc dels que no creu amb les intencions, ni bones ni dolentes, ni en acceptar tot el que se'm mostri, oral o escrit, tant se val, em molesta imposar i que m'imposin maneres d'entendre el món. Feinada a entendre les meves incongruències. Dos diumenges seguits anats a predicar pel procés al mercat de les sensacions i no m'hi trobo. No fa per mi anar a predicar la bonanova com si fos un testimoni de Jehovà. Em sobren les bonanoves. No crec que n'hi hagin pel simple fet que hom pot caure en el parany incoherent d'aferrar-se a veritats parcials que només les tolero com a mera informació crítica i de les que no em veig en cor de defensar com a oferta del millor món possible que massa recorda a l'enganyós paradís.

Comentaris