Ritual antropològic

Dimarts 21 de març 2017

Passats meravellosos de gestes i d'afanys que em sonen lamentables quan no van acompanyats de presents i que no auguren futurs esperançats. Ballarugues i sortides nocturnes a altes hores de la nit que poc hauria, que poc he i que poc hauré, freqüentat en el que es fa anomenar discoteca. Sinònim, i parlo per boca meva, pel que sento i pel que em suposa, de música dolenta, de fast food greixós, de cultura gregària, que, es deu escoltar en una etapa determinada de la vida que em dóna sensació que em va passar de llarg. Remès a imatges de ritual antropològic. Aparellament. L'espai, la manera, el ritual en si mateix, més que ridícul, patètic, i les conseqüències que els hi ha comportat, que els hi comporta, aquest parlar en passat en el trist present i en un no pas massa il·lusionant futur. 

Comentaris