Amorosir la realitat

Dissabte 27 de maig 2017

La família a Dublin i jo a treballar. Me'n faig mala sang. Pensar que em toca viure una mena de purgatori que m'he guanyat i que no hi veig sortida de millora. Em capfico sense motiu i res en trec. Circumstàncies del viure. Mala sang. No estic per expansions de cap mena que bé m'anirien, i el que em queda, treballar, treballar, i treballar bé, purgant sense queixa, que massa en rebo, de queixa. De recriminacions sobrat en vaig quan boca obro. Amorosir l'entrada del blog i repassar de cap a peus l'esborrany més tatxat i ratllat de tots els que he escrit, perquè no és bo, no és sa, però és necessari escriure tal com raja. Terapèutic. Denota sinceritat que l'amorosiment no transmet, però sí que és capaç de donar serenor i aclarir conceptes abstrets de passió i de ràbia corsecadora. 

Comentaris