Una nota

Dissabte 20 de maig 2017

Esborronat de veure personatges defensant legítims ideals identitaris i no ser capaços de dominar la llengua ideada escrita. L'estat identitat al carnet d'identitat que tracta malament, i a uns més que a uns altres, i que no ha tractar pas més malament a qui es sent més maltractat, més aviat, segur, ha maltractat més els que defensen sense lògica, o amb la seva, l'estat identitari que els ha maltractat immigrant-los en documentada identitària identitat. Una nota: la cocacola 0 no tiene asucar per que ha subio? Domini espectacular del llenguatge d'ignorada ignorància del maltractament sistemàtic i sistèmic no comprès, incomprensible per algú com jo que ha estat, que està, maltractat i n'és conscient, malgrat no ho hagi estat en grau tan superlatiu i n'és incapaç de defensar res que provingui de llenguatges que no seria incapaç, com en la nota, de dominar. Curiós, el menys maltractat. un mateix, he estat, i crec que estaré capaç de dominar, amb més o menys traça, l'ortografia i la sintaxi d'ambdues llengües; la del maltractador i la del maltractat. Perquè, és cert, no se m'ha maltractat tant, encara que me'n senti, i molt. Em vento que un bon dia se'm va seleccionar per a redactar sentències judicials militars pel fet que mostrava polidesa ortogràfica en llengua castellana. M'estalvio les delicadeses que em feia empassar l'acomplexat tinent coronel galleg que em supervisava. Mala sang innecessària de qui maltracta. Avergonyit, ell, de pròpies llengües i recolzat en subscripcions casposes de l'Alcazar envoltades d'iconografia de Sant Cristo penjat entre els dos lladres. Temps de transició maldestre.

Comentaris