Felicita les hores

Diumenge 21 de maig 2017

Avui n'he acomplert cinquanta-sis i em sento baix de forma. Poc exercici i em començo a engreixar. Vida sedentària que provoca que no vingui de gust activar-se. No es tracta d'una entrada infeliç. No, no n'és, gens. El medicament hi deu fer la seva feina. Procuro estar content amb poca cosa, allunyat d'aventures i carregat de quotidianitat. Crec que me'n surto prou bé, però sempre tinc la sensació, i me n'hauria de desfer, que em fa estar massa estones enrabiat en un mateix i amb el món en general. Llavors faig el que no hauria de fer: petar. Avui no ho petat. Fa forces dies que no peto i, si, a moments ho faig, intento fer-ho a petita dosi i en privat de panxa endins. Fàcil, reitero, d'acontentar, quan d'acontentament no massa en noto. Si m'activo o se m'activa i puc arribar a viure conformat amb estalvi de recriminacions de certeses cregudes, apostulades i de rigidesa gota expansiva que fa amagar somriures que espanten rialles capaces d'enganyar les avorrides neurones que poca culpa en tenen de viure en un món, no massa seu sentit, impregnat de certa tristor aparent de costosa admissió de la més minsa enganyifa riallera que felicita les hores del dia i les escurça.

Comentaris