Avui ha anat de tres

Dimecres 17 de maig 2017

M'he passat la tarda escoltant Mahler i Rachmaninov, la tercera i el tercer concert per a piano. Visc al tercer pis i no és cap coincidència, només casualitat. Necessitava estirar-me al sofà sense lectura i només escolta. La inconveniència del vinil que t'has d'alçar cada vegada que s'acaba la cara. Repòs de bons dies passats i amb una mena de no pas alegre, tampoc trista, tranquil·litat d'expectatives de molt baixa intensitat vital. No és bo arribar a pensar que la intensitat la reservo, m'ho penso, i sé que no se m'agrairà ni se m'agraeix, quan ofereixo temps i coneixements pels diners que em serveixen per viure a estones i per existir més estones encara. Pujar pedra a la muntanya una i altra vegada amb una fe que sembla que no tinc ni voldria disposar i disposo, molt amagada o a flor de pell sovintejada. 

Comentaris