No me'n puc estar

Divendres 7 d'abril 2017

Sovint no m'entenc i no em capfico per entendre'm i, si ho faig, sol passar allò d'acabat de dir acabat d'oferir. He anat el metge pel dolor i per la revisió de la protrusió en una vèrtebra lumbar desplaçada que es pinça i que s'haurà d'operar tard o d'hora. Res de nou i poc interès. Dia de la Mare de Déu dels Dolors i no me'n puc estar, el dia del sant de la mare i, sense creure, paro a fer la visita a l'església barroca dels Dolors de Vic. La verge sortirà en processó el diumenge i m'és una tradició que em nego a deixar passar i m'ho prenc com un ritual arcaic, antropològic, el fet d'idolatrar imatges, potser per inèrcia, per una mena d'instint estrany, molt estrany, que em costa entendre, entendre'm, i que practico no practicant. 

Comentaris