No té cap senttit

Dimarts 15 d'agost 2017

Felicitar maries familiars pel watsapp. Trivialitats que poc m'interessen i que continuo fent sistemàticament quan poc sé què fer. Avui a la terrassa, abans d'anar a dinar a Vilalleons, de Puiglagulla unes necròfiles repassaven tots els morts de la setmana a la comarca. Angúnia de no respectar el repòs. Cabòries de dia enrabiat. Demà torno a la feina. No té cap sentit anar a reparar i anar a regularitzar el que no han fent els que manen més que gestionen i es creuen més putes que els altres. Manar no sol ser sinònim de treballar. Hi aniré, malgrat l'enrabiada i la injustícia que em suposa haver fet només tretze dies de vacances. No m'esperava aquesta mena d'incompetència i no em ve, sense fer-me mandra, de gust tornar en aquestes circumstàncies. Molest i enrabiat sabent que el que escric, que el que dic, el que manifesto, no serà considerat com un fet lògic, humà i normal. Suposo que m'hi hauria de negar i, si ho faig, qui em recolzarà? Els mateixos que el cap a sota l'ala amaguen i en sóc un gat escaldat d'escopinades d'estruços.  

Comentaris