Quatre gargots

Diumenge 6 d'agost 2017

Compaginar cultura i natura, el petit viatge al sud de Gal.les. Verdor insultant de paratges feréstecs que donen sensació de paradís idíl·lic. No hi viuria. No crec en paradisos. En tinc prou amb la fugissera observació i amb la caminada que em comporta. Espera del dinar al poble de Hay-on-Wye al corner de les Brecon Beacons, les muntanyes més altes del comtat i del país de Gal.les. Una llibreria a tocar d'una altra, antigues i plenes de tota mena de llibres nous i de segona mà. Algunes immenses, com la Richard Booth, la segona més gran d'Europa de vell. Prestatgeries de fusta i terres de parquet de fusta natural. Sofàs i sillons per llegir i escriure. Més d'un i llegeix i pren notes de la lectura. Jo m'hi assec sense llegir i hi escric perquè em ve de gust. No poder comprar. Incomprensió de l'idioma i feinada demanar un full de paper per escriure que em manca. Com he pogut ha estat demanat i se m'ha entregat. S'han pensat que sóc francès. Explicacions posteriors de com ho he arribat a dir i oportunes correccions que poc recordaré la propera vegada. Dinar al pub. Sunday roast. El menjar és bo i no pas barat pel què es menja.

Comentaris