Poc hi sóc comptat

Dissabte 19 d'agost 2017

De nou ha començat la rutina. Matinada treballada i dol a la parada. No hem parat i s'ha parat de parar parada. M'han parat al mati a la rotonda del Vic sud. Control especial de dies d'atabalada seguretat. Els he felicitat per feina ben feta. És la seva feina, m'han dit. Ja ho sé, però sóc dels que m'agrada felicitar quan es fa ben feta la feina, de la mateixa manera que també sóc crític que no es fa bé i ha estat ensenyada i reparada massa vegades. Serà que estic acostumat, sabent que no m'hi acostumaré, per més que se'm vulgui acostumar, que poc se'm valora i a repetida hora se'm retregui que malament faig i, quan no hi sóc, a l'hora de la feina, arreu, se'm nota en falta, i no m'ho invento, és més que una simple sensació i em dol massa ventar-me'n perquè no em fa content. A l'hora de la festa i de l'expansió, poc hi sóc comptat, paranoic o massa ho imagino i me'n faig un problema íntim i personal digne de seriosa teràpia. 

Comentaris