Pagaré, pagarem

Dijous 19 de gener 2017

Passen les setmanes que no me n'adono i m'acabo de despertar de no fer res. Música adormida que sona de fons d'existència. La rutina que poca sacsejada requereix i de poca llum gastada ara que més cost suposa. Ni m'indigno perquè sé que res faré i que no vull expressar el que voldria fer si pogués, conscient que la raó no em donaria peu a fer no més del que estic fent ara mateix: res. Pagar el que no toca i enriquir a qui no se'ls guanya. No cremaré pas a ningú ni cap vidre trencaré. Permetre's un renec malgirbat i para de comptar. No caure en el parany de la violència gratuïta i estèril i no entendre si no és violentar a qui ha de destinar recursos afanyats a pagar a qui res afanya, que m'ho expliquin perquè poc ho entenc. Pagaré, pagarem i res faré, res farem, rondinar, rondinar i pagar, pagar a qui cap diner afanya.

Comentaris