Costosa digestió

Dimecres 6 de setembre 2017

Funcionar diferent. Aquesta manca de credulitat innata que em determina i m'acota. En dies com avui em distancia de la realitat i del món per absència, no pas per esnobisme ni per cap mena de superioritat estranya que no tinc ni em vull permetre. Una xarlotada parlamentària que ens hem de creure com a necessària i inevitable per arribar. Potser sí, però no toco cap llaga, em conformo imaginant-me-les. No puc ser ni polític ni capellà. Em costa creure gent que ven futurs i impossibles possibles imaginaris, quan només crec que existeixen infinits presents que una mal dia s'acaben. Els futurs es creuen per fe o es dediquen a construir presents benèvols i pròspers. Em supera que me'ls vulgui preparar qui no l'interessa que hom prosperi i bé troba que resti aturat en ancorats passats i en records de costosa digestió.

Comentaris