Molesta i no agrada

Divendres 8 de setembre 2017

Dia de vacances forçades. Tornar tres dies abans d'hora. En el model empresarial d'aquest país, de moment, no hi ha debat. Flexibilitat laboral ho ben anomenen. Una falsa quimera d'interès unidireccional no compartit. Emprenyada monumental de les que no em puc permetre i en intèrvals massa curts m'ataquen. Avui una en públic, curta, breu i intensa. No m'agrada manar ni que em manin sense lògica. Avesat a gestionar i a treballar el que toca, no pas més i massa massa vegada més del que és prudent. No em sento hipòcrita i a voltes me n'haig de mostrar. Educat i correcte fins el moment que deixo de ser-ne. M'inflo, perdo els estreps i llavors bolco del cavall. Treure la ràbia amatonada i la trec tal com raja sense rajar per on hauria de rajar i els llampecs surten per la boca entrebancada, sense màscara alegre, i sé que molesta i no agrada. Tampoc m'agrada.

Comentaris