Impost del valor afegit

Dimarts 19 de gener 2016

Esborrany escrit ahir. Hisenda som tots i ahir vaig estar massa estona pendent d'hisenda per afers de política familiar que poc em pertoquen i que massa m'incomoden sense incomodar-me. No estic fet pels diners ni pels assumptes econòmics. Trillar i administrar pel broc gros que tira aigüera avall. Genètica de la mare de qui els pot mes les vanes il·lusions del res de res i de creure en el tot del tot que tot ho estronca. Somniar que sempre hi ha un més enllà mundà i que res, absolutament res,  porta a l'eternitat. Impost del valor afegit resolt amb més complicacions de les que hauria d'haver tingut. De sis de la tarda a vuit tocades. No hi entenc i poc recordo com va estar enviat fa un any. Ser-hi. Sortir i no gosar anar a fer un beure - ostres! anar a fer un beure, ho deien els meus avis! - a l'snack. Recriminat per l'estona emprada per voler fer quadrar uns números que no em van ni em venien i que poc em costa oferir-me a resoldre. 

Comentaris