Descans amb esbarjo

Diumenge 24 d'abril 2014

Necessitaria descans amb esbarjo. Diumenge a la tarda a l'òpera estirat al sofà. No sé ni quina posen, tant és, perquè segurament m'adormiré. Em convé i no hi hauria d'haver raó de conveniència. Voldria estar actiu i esgotar l'activitat amb pràctiques més diversificades. Assemblea i actes que em semblen reiteratius de poc profit i de mandrosa assistència i no ho són, de cap manera. M'adormo, com ahir al sofà dels veïns veient el Barça. Avui més enllà del riu, un acte de súmate amb Eduardo Reyes i Paco Martínez i me'n queden uns quants, triats, on ningú m'hi obliga i hi sóc perquè vull. No me'n dolc. N'estic content. Em llegeixo i em trobo complicat, contradictori i me n'alegro, per què? perquè parlo, surto de la monotonia i n'entro en una altra que em deu resultar un pèl, només un pèl, més plaent.

Comentaris