No se m'entén, ho sé

Dimarts 16 d'agost 2016

Dia escombraria, demà potser també. Processar que ja he acabat vacances i que no estic jubilat. Quan em toqui ja processaré. Ganes de tornar anar a treballar i de tornar a moure'm en rutines que, sovint, em resulten tan odioses com necessàries. Individu contradictori. Content d'haver estat en terra estrangera amb la Berta i voler aprendre, n'aprenc, que l'entorn no és el que es vol que sigui, que a tota hora sol ser més modelable i que les relacions personals o multipersonals venen massa condicionades per l'entorn granític de solidesa trencadissa, que les sol oferir com a molt variables segons qui hi ha, segons què es diu, segons què es fa i atorgar-se actituds no atorgades que no s'atorga a qui se l'atorga per naturalesa antinatural de tolerància de baixa intensitat de prejudicis adjudicats no personalitzats a un mateix. No se m'entén, ho sé, i no ho pretenc i ho hauria de pretendre, seria més fàcil i menys complicat.

Comentaris