Se me'n fum

Dilluns 12 de desembre 2016

Sovint em convé anar a donar un volt i esbargir-me. Avui n'és un. Massa feia que no anava al riu. Fa fred. Un home sol fa mal efecte. Convé. Gens amant de les inconcrecions quan s'ha de ser concís, precís i clar. Tres detinguts i el conseller com un frare, com un capellà, que dóna sensació de predicar el què no creu. Desobeir, s'ha de començar a desobeir,  perquè si no no s'és creïble i tot sembla que es viu en un món escagarrinat que no passa del pinxó de poble que massa em desagrada. No som creïbles quan cara no plantem si ens detenen per cremar fotografies i la policia en fa recordar d'altres, i justificacions no em convencen. Vençut d'extremisme i se me'n fum, tampoc tinc la solució ni la veritat, però m'agradaria conèixer-la, la veritat, si és que cap n'hi ha.

Comentaris