Reduïr percentatges

Divendres 15 de desembre 2017

Massa s'equivoquen. Jo també i més sovint del que m'agradaria. Pondero les errades amb el percentatge d'activitat i amb la quantitat d'errors comesos. El percentatge particular em sol sortir baix. Corregir i modificar tot el dia perquè quadri i lligui. I el que no solo fer, m'angunieja, atabalar i picar crestes immediates a ningú que s'hagi equivocat. En parlo i intento avançar a reduir percentatges que seran inevitables a rasa zero. Insuportable se'm faria. se'm fa, donar pota a qui molt en sap i mostra parca sapiència. Llavors determinació prenc de no suport, de deixar estavellar contra el rocam, quan perfecció hom s'arriba a creure's mancada d'errada, diví, i n'és capaç de recriminar errors aliens i obviar els propis que sovintejats es donen. No hi vull ser comptat i me'n desmarco. No empaito. Corregir i incidència a qui ha de prendre decisions que no em pertoquen en cap dels íntims àmbits existencials.

Comentaris