Una part del passat

Dilluns 26 de setembre 2016

Estat anímic estrany, indefinit, copsat per massa cosa sobrevinguda i optar per callar, per interioritzar, per no voler dir el què realment penso perquè sempre tinc la sensació que poques vegades és acceptat i sempre censurat. Incomoditat de viure. Torno de funeral i la Berta marxa demà. Res a veure una cosa amb l'altra. Avui una pàgina del passat ha quedat enterrada en un poble on el meu passant hi és ben pressent, en la memòria, la meva. Essència de poble que poc em plau, però que acompanya a qui s'hi troba bé i en forma part. La Berta cap a Escòcia. La seva vida i no sé dir massa si m'agrada o no. El tren l'hi passa pel davant i l'allunya de l'essència de poble i l'aboca a l'univers del món exposat a acompanyants que s'haurà de triar. 

Comentaris