Petits problemes

Diumenge 19 de juny 2016

M'esvero. M'emprenyo. Histèria transmesa d'haver perdut unes claus de cotxe que no he perdut d'un cotxe que no he n'hi agafat. Histèria, cridòria i culpabilització del que no s'ha fet i es podia haver fet: agafar el cotxe. No és meu i poc el meno. Han sortit i mal menor agafar les de recanvi endreçades al calaix de sempre. Trobades, les bones i les de recanvi. Niciesa innecessària, com aquella gota que cau al got i que un bon dia vessa. Mal avesat, perquè solo tombar el got i el deixo tornar a omplir. Migra, cansa i esgota i els bons propòsits se'n van rosts avall per inútils, per poc incentivats del fet de resoldre massa petits problemes resolts d'insatisfactòria compensació. Plourà. M'agrada aquesta primavera. S'adiu al meu caràcter. Sensacions.

Comentaris