Nit de Nadal

Dilluns 24 de desembre 2012

Ja ha arribat la nit de nadal. Poca estona falta per anar a cagar el tió. La Bruna i en Gil, els nebots més petits, estan nerviosos. Fa dies que li van donant menjar, però em penso que encara no l'han escalfat prou. Quan arribi ja els hi escalfaré. Santa innocència. Esperem que cagui a base de garrotades i cançons. El problema el tenim en que la meva època es resava un parenostre i una avemaria abans de la cagada. La meva sogra, bona dona, ja s'hi esforça però no hi ha manera i no se'n surt pas. Ni la meva filla, ni la resta dels meus nebots no saben resar. És una evidència. Pares poc pietosos. Tampoc en sóc gaire per no dir gens. Crec que no conèixer les oracions bàsiques és una mancança cultural tan greu com no saber qui era Zeus pels grecs o Jupiter pel romans. No n'haig de fer res.

De totes maneres bon Nadal a tothom i espero que no feu massa cas al Sant Pare de Roma i que al pessebre hi poseu el bou i la mula,encara que no hi fossin, i els reis, segons diuen ara venen de la vora de Lepe o de per allà aprop, ja em feia mala espina que vinguessin de tant lluny, Orient està molt enllà enllà. Desitjo que tinguem un Bon Nadal. Ens fa falta. De tot cor.

Comentaris