El tu

Dissabte 14 de maig 2016

Sobtat la primera vegada que m'hi van tractar i satisfet quan m'hi tracten. Molest quan no ho fan. Els hàbits del que m'han ensenyat i de la incapacitat de no saber tractar a ningú de diferent manera. Avesat a interaccionar i no sé pas si amb intensitat o amb superficialitat. M'abroma la profunditat carregosa  i la tendència a abonar-se a la fàcil superficialitat complaguda i descarregada de complexitats innecessàries. El tracte de vostè que sempre he ofert als grans i que em diuen que no cal i que reitero amb el tracte. Ara el rebo de gent jove educada que em tracten de vostè i de senyor i em costa acceptar, no els accepto, els que em tracten de tu emparats en una mena coixa manca d'educació no equilibrada que comença en el moment de la coneixença  i de la formalitat consentida, gens compartida ni educada, que atorga el tu no familiar.

Comentaris