M'està posant nerviós

Dimecres 18 de maig 2016

Trona i està apunt de caure un bon xàfec. M'agrada la primavera, encara que m'exalti i em provoqui estats d'ànims que vagin del més alt al més baix no gens aconsellable. M'agrada. Les primeres gotes grosses comencen a caure i tanco persianes. La pluja es fa sentir i els trons també. Agafaria el cotxe i l'aniria a trobar més amunt, d'on ve, de Ripoll o d'Olot. Estic al menjador de casa, escrivint, llegint i escoltant una peça de baixa estridència a la ràdio: Arvo Part que m'està posant nerviós. Espero que s'acabi o posaré un vinil més adient al moment. Aquesta música no em sona primaveral, N'escauria una altra ara mateix. Pluja tempestuosa que espanta i buida els carrers; i, curiós, o gens curiós, primavera, acabo d'escriure i ja torna a sortir el sol i pocs núvols al cel, cap de negre. Ha deixat de ventar aquell vent que no sembla vent i sí emportat per una mena de rauxa de climatologia bipolar.

Comentaris