Voten el que voten

Divendres 6 de maig 2016

Darrerament acostumo a deixar feina embastada per l'endemà i no és el meu estil ni m'agrada. Divendres que torna a ser dijous. Ho torna a ser. Evadit en el somni de somniar mons millors evasius. Res, no vol dir res. Hauria d'anar al barber. M'hauria d'afaitar i em dutxo. Ara hi vaig. Tornarà a guanyar el partido popular i no me'n faig creus. Ho trobo normal. Universalització quan no tothom ha passat per la universitat, com tampoc crec massa que passar-hi sigui significatiu. Sufragi, la millor manera d'expressar-se, la millor, diuen, i ho deu ser, encara que no es tingui idea d'universalitat els que viuen a l'univers, com tothom, i es vota el que es vota amb el falç miratge de la llibertat que em costa esbrinar quina. Uf! poc semblo republicà, més aviat de dretes, o és que en dec ser? un pèl reaccionari, fins i tot, sospitós de massa intriga gota intrigada, però els curts de gambals voten el que voten i no me'n disculpo. Ho penso.

Comentaris