Programa de vins

Diumenge 16 d'octubre 2016

Difícil imaginar-me com deu ser un món immers en la foscor o en la sordesa. Em costaria, o no, també m'he acostumat a viure en el món amb mancances d'aparença més que notable i m'hi he adaptat. Programa de vins ahir a la televisió pública catalana i petita entrevista, molt breu, massa, al pianista de jazz Ignasi Terraza sobre vins, sobre llocs, sobre experiències viscudes, sensorials, enteses i viscudes d'una altra manera, des del seu món de foscor que difícil se'm fa entendre com es poden imaginar i experimentar des de la meva òptica de vident. Interessant, vital, en un vespre tardoral de poca vitalitat reposada i desganada després de veure el Barça i d'escoltar una estona de Chopin, al sofà, tot mirant la tele sense llegir res de res i mig adormit, despertat per aquesta espurna d'un món brillant que m'ha semblat ple de foscor lluminosa, creativa i plena de vida amb ganes de ser viscuda.

Comentaris