Sinònim d'acomodat

Dimecres 11 de febrer 2015


Em costa entendre'ls, o és que dec tenir alguna mena de discapacitat que no em deixa entreveure una visió globalitzada del tot plegat. Ahir en Sixte Cambra amb la Terribas gemegant pel port de Barcelona. La mateixa història de sempre. Enquistat. Queixa de la manca d'inversió i d'infraestructures que no arriben ... comèdia. Emprenyat i decebut. Carrincloneria que cansa, poc creïble i més quan el que la predica forma part d'aquella mena de gent que formen part del puente areo. No em mamo el dit. Els pares em van ensenyar a no comprar fum i massa que en van comprar i n'he comprat per a tornar-hi. M'estimaria més, de debó, que parlés clar. Què en treu del gemec? No hi posarà pas solució i lleparà el cul al ministre, o a la ministressa de torn, tant se val. Educació i diners, molts diners a preu de promeses incompletes i de cap gest per a fugir-ne. Quedar-s'hi, amb queixa, i acceptar que es viu molt bé ben untat. Sinònim d'acomodat.

Comentaris