Em venta justificacions

Dilluns 4 de maig 2015

De masses coses no hi entenc res. Mai he fet de professor i, de la docència, només n'he estat alumne. Negat com a pedagog, potser perquè no me'ls crec, i no saber com s'hauria d'afrontar l'entrada a una aula. Ni un borrall de sistemes i de reformes educatives. Món ignot. Cansat d'escoltar, des de la conselleria, reiterades queixes sobre la nova reforma del gobierno conservador español. Avui unes proves, de no sé quines habilitat no avaluables, incloses en aquesta nova reforma, s'han portat a terme a masses centres educatius catalans. Poca objecció de consciència. Realitzades sense oposició. Bramar, bramar i combregar amb unes hòsties com rodes de molí. Mentalitat convergent, pot creïble i que hom sap que sempre es sortirà per peteneras. El resultat? Poc variable, acabar fent sempre el què vol el que et deixa rondinar i esbravar amb la certesa de sentir-se amo. No saber massa de què va el cas, una impressió personal i demà, possible, la bona consellera de veu greu i entesa, m'ho voldrà explicar i m'hauré de prendre aquella llicència molesta de pensar que em venta justificacions, les que, malfiadament, considero que mai s'ajusten a la veritat i em resulten, convenient i convergentment enganyoses. 

Comentaris