Me'l podia haver estalviat

Divendres 13 de novembre 2015

Els divendres que no em deixo anar, quan treballo dissabte. Ara ja tots. Reserva energètica del tirar endavant se'n tinguin ganes o no. En vaig mancat. Em quedo a casa i no fa fred. Acabaré, massa dies que no llegeixo gairebé res, i no és  habitual, el llibre del Ramon Gener. Mediàtic i me'l podria haver estalviat. Curiositat empassable de digestió no gaire soferta i plena de petites suggerències clàssiques musicals conegudes i escoltades. Allitar-me d'hora. Entrada a modus de dietari sense transcendència. Esperança de començar demà, diumenge o dilluns, París no se acaba nunca. El lloc, la ciutat, on aniria, sense mirar si s'acaba o no, m'és igual, però em convindria perdre'm, estar sol i no pensar en res o en massa coses. Mai se sap o per massa que se sap i no es voldria saber.

Comentaris