Dia afegit

Dimarts 30 de desembre 2014

Se'm va esborrar, sense saber com i per què. La meva obsessió està en escriure mil entrades i, potser, continuar. El reescric.

Dia afegit de vacances. Aquest fred i aquest sol que no convida a massa cosa. Llevar-se tard, massa pel meu gust i més descansat del compte. Dormir per dormir, descansar per descansar, no m'agrada. Dormir i descansar per necessitat i per reparar el cansament, el que estic acostumat. Poc pecat d'insomni. Només una vegada. Etapa de problemes de no pas menys gravetat. Solucionats, els de no pas menys gravetat i no solucionats les de la malaltia incurable dels de la teva sang. Sensació de solitud amanida de patiment, de patiment no sofert. Concloure, amb poca teràpia, cert, però teràpia cap i a la fi, que els problemes, siguin quins siguin, sense dormir no es solucionen, s'agreugen i el cos, i, sobretot, la ment no estaran amb la frescor adient per afrontar-los i intentar solucionar. Obvietat. Exposat per haver dormit massa. No caldria. Ja em vagarà. Demà a les quatre de la matinada em sonarà el despertador i aquesta vida tranquil.la i jubilada s'haurà acabat. Ahir a Torelló, una vila que no em desagrada, una peça que no havia escoltat mai: souvenir de Florència de Txaikowski. Sextet de corda interpretat per joves músics emigrats de la comarca i del país. Auditori ple i, per improvisar, sense massa assaig, excel·lència, sí. excel·lència no publicitada.  



Comentaris