Corrupció

Dilluns 21 de gener 2013

Tot això del cas Bárcenas em té distret. Corrupció i més corrupció a tots nivells i a tots el partits. És veritat: som un país i un estat corrupte i no hi ha res a fer. No hem superat el caciquisme endèmic i a la transició no es va superar el franquisme que no era altra cosa que la prolongació del caciquisme i dels privilegis dels de sempre. Estem allà on érem. No hem evolucionat. Bárcenas? un cas més. De tot hi ha a la vinya del Senyor. Sobres plens de diners negres  i de bon aprofitar que passen per sota del nas de qui els rep sense masses preguntes ... diuen que solen ser uns quinze mil euros pel cap vaig ... qui els desaprofita ... tapen algun forat ... poden eixugar la hipoteca ... sempre s'ha fet ... tothom ho fa ... mesquineses eternes. Què faria jo? Què faríem nosaltres? Sobre de diners a la butxaca? Mirar a banda i banda? Corrupte? No passa res. Ambient generalitzat. Això no ho arregla ni la independència de Catalunya ni l'Estat propi. Això només ho arregla una bona educació social i una justícia més justa i extremadament severa amb els Bárcenas i tota la patuleia siguin espanyols o catalans. Se n'escapen a cap preu. Voldria que si fóra jo el corrupte em tanquessin en una cel.la de dos metres quadrats fins el dia que deixés d'existir, crec que seria just per mi i per la societat. 

Comentaris