Matí de Reis

Diumenge 6 de gener 2013

Matí de Reis. A Catalunya Música sona el concert per a violí i orquestra en mi menor de Mendelsshon. Un concert que m'agrada força i que no escolto gairebé bé mai. Encara estic llegint en Paul Auster. És com sempre sol ser. Els Reis andalusos m'han portat el que tocava. Em dec haver portat força bé. Ahir els vàrem anar a veure a Vic amb els nebots petits. Semblen reals. Ho munten molt bé. Molta teatralitat. Paquets sota l'arbre de Nadal i em va tocar un pijama i un llibre d'una autora finesa que no n'havia sentit a parlar mai: Sofi Oksanen. L'obra es diu Purga. L'Imma el va aconsellar a la meva filla i diu que és tot un clàssic europeu. De l'Imma me'n fio i el començaré a llegir quan acabi l'Auster. Demà comença el cru hivern vigatà. Ara toca esperar que arribi la primavera.

Comentaris

  1. No, la Sofi Oksanen no és un clàssic, és una autora jove, però podria arribar a ser-ho. A mi em va agradar molt, tot i que agradar és un terme que costa d'utilitzar quan és una obra tan dura com aquesta. A veure què et sembla. Imma

    ResponElimina
  2. Gràcies per l'apunt. La llegiré. Suposo que m'agradarà. Bona rentrée després de festes.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada