Ai la banca!!!

Dijous 7 de febrer 2013

Com em prenc les declaracions de l'Ada Colau al Congreso de los diputados? Si haig de ser sincer, no ho sé. Evidentment estic d'acord en el contingut. Estem vivint temps tèrbols, temps de revolta i de transformació ... però no estic gens d'acord amb la forma. Puc entendre el malestar, l'emprenyament, la indignació del tot plegat i el comparteixo. Temo que tanta indignació pugui portar a la desaparició de la democràcia i de la política. Som demos i formem part de la polis. Crec que ho hauríem de tenir molt clar. Altres vegades n'he parlat, bagatge cultural dels grecs fet a base de libacions de retzina i de lectures de Plató i Aristòtil. Jo vull política des de la polis i democràcia des de la demos i a vegades em temo que la demos no és la més preparada per dirigir la polis i llavors trontolla la polis i la demos i el sistema en general i mai sabem a on som i cap a on hem d'anar. També considero que els que manegen la democràcia i la política actualment no són els millors i ni els més ben preparats, més aviat el contrari i ens cal una reestructuració radical a tots nivells. M'hauria agradat veure com van ser els que van començar a França la seva revolució: els sans-culottes de preparació nul.la i el nostre món es basteix d'aquell substrat revolucionari ... bé ... me n'oblidava ... al darrera de tot allò hi havia la Il·lustració i la maçoneria i ara no ho tinc tan clar ni què ni qui hi ha al darrera ...la banca? ... els financers? ... mala peça al teler.

Comentaris