Petita paranoia

Dimarts 19 de febrer 2013

Tinc la sensació que m'han espiat. Petita paranoia. Tot lliga. Dilluns quatre de febrer a les vuit del vespre a la illa Diagonal de Barcelona, quedo amb un alt comandament de l'exèrcit a la reserva. Avui escolto la ràdio i informen que el C.N.I. envia molts agents a Catalunya per sospesar l'estat d'ànim del sobiranisme. Diuen que s'hostatgen a la Residencia de Oficiales de la Diagonal molt aprop d'on van entrar a Barcelona els tancs d'en Francu el vint-i-sis de gener del trenta nou. Altres s'hostatgen a la Comandancia de Marina a les Drassanes. Masses coincidències. Pobre Fernando, dormia la Residencia de la Diagonal, no crec de cap de les maneres que sigui un agent secret de la intel.ligència espanyola. Mai sé sap. Cal posar humor a la situació patètica actual. Sospito que m'espien ... he he he ... estic una mica acollonit ... espero que no em vingui a buscar la guardia civil ... els mossos dubto que vinguin ... l'Espadaler no s'entera de res. 

Comentaris