Peatges

Diumenge 17 de febrer 2013

Tot aquest tema de la corrupció, de les escoltes ... em carrega ... em torpedina l'estat d'ànim. N'estic tip! Masses peatges. A vegades malpenso. És un més dels molts peatges que el país ha hagut de pagar per estar sotmès a la monarquia borbònica des de la transició? Potser vaig errat. Malfio i ... molt. No sé si està orientat a torpedinar el procés sobiranista, segurament és veritat. Per què no ha sortir abans? Per què ningú ho ha denunciat fins ara? Nosaltres a seguir el nostre camí i a fer net. No m'agraden massa, malgrat ho respecti i pensi que són aire nou, les plataformes diverses i les candidatures d'unitat popular. Populisme simple i poc fonamentat. Ho entenc així i puc anar perfectament errat. Sempre vull els millors i els més ben preparats a tot arreu i ara tinc la sensació que no hi són. M'enutja molt la mediocritat. Els millors ja no és presenten i no es volen enfangar; ja hi ha gent que ho fa: els mediocres. Sóc d'una altra època ... d'una altra tradició. Ja veurem què passa. Els nous aires no m'acaben d'agradar.

Comentaris