Em dissipa o m'exalta

Dilluns 6 de juliol 2015

Anar a la idea o plantejar-se portar la idea a la pràctica, materialitzar-la sense entrebancar-se, sense pensar, i reiterar-la sense reiteració abonada a un excés de moviment i de gesticulació reiterativa de moviments, de tornar a començar, de moure's innecessàriament, quan en un sol moviment, amb una sola reflexió, amb una sola gesticulació no aturada, mesurada, pensada, nascuda de la idea del què es vol fer, de la materialització, n'hi hauria hagut prou. Dec ser el que menys em moc a la feina, el que deu semblar que poca cosa fa, perquè intenta pensar abans de fer. Difícil d'aconseguir per la dinàmica ambiental i del refer etern i tornar a treballar de nou el què podria estar enllestit estona abans. Treballar dues, tres, quatres vegades. Incapacitat de posar remei a la sordesa per optimitzar recursos, temps i esforç. Optar per l'enllestiment personal i per la polidesa semestralment auditoriada. Beethoven, ara sona a la ràdio, em dissipa o m'exalta d'una altra manera amb les meves preses, amb les meves pauses i amb el meu món paral·lel evasiu d'avançar cap a una maduresa cap vegada més sentida i plena.  

Comentaris