J´attendrai


Dilluns 9 d'octubre 2017

Avingut a escoltar músiques de sempre, retro, i que em venen de gust. Avui ha estat un dia intens a la feina i a la ràdio ha sonat aquesta cançó. L'he cercada al YouTube. Ha sonat tot el matí. Em feia falta. Ahir una altra mala estona passada. Necessitava música d'aquesta mena. Més sedat. Més tranquil. Em direu per què o res em direu. No ho puc evitar, les cançons franceses, i en podria oferir una bona selecció, deu ser perquè les puc arribar a entendre, em comuniquen sensibilitat i poesia en uns temps d'espera que mancats en van. Un pèl de desengreix, la vida més alegre. Espero et j'attendrai temps plus joyeux i més pròspers alliberats de tanta càrrega irada, incapaços de donar pota a cap mena de poesia, de sensibilitat i raó lògica per a tirar endavant que no sigui la fugida a tot córrer.

Comentaris