Litúrgia

Dilluns 11 de març 2013

M'ha sobtat la obsessió de La Vanguardia española d'avui. Les cinc primeres planes parlen del conclave papal. Distracció volguda? Està bé. Ho penso seguir. El tema m'interessa, encara que sigui per veure de nou la capella sixtina. Em vaig desmuntar el dia que hi vaig anar. Bellesa en estat pur. M'agrada, no ho puc amagar, la litúrgia, potser perquè amaga la realitat i els problemes reals els obvia. Litúrgia parell a evasió, a façana buida de contingut o de contingut comtemplatiu? No puc arribar a dir que no. Cinc pàgines per amagar una altra realitat, la d'una dona boja histèrica que els ha colat l'engany de la policia espanyola pels afers de les escoltes ... seguidisme ... litúrgia, mitjans i lectors que no volen que el món i la realitat canviï. Perpetuació de la realitat ... la seva. Dèries meves de dilluns.

Comentaris